środa, 2 stycznia 2013

Idiota (czyt. kretyn)

Jak to jest, że gdy ktoś potrzebuje pomocy, czy rady, ja potrafię takiej osobie doradzić, pomóc. Natomiast gdy ja potrzebuję z kimś się skonsultować, nagle nikt na niczym się nie zna, nie wie co mi poradzić... Inna też kwestia, że jak sam jestem w danej sytuacji, to nie potrafię racjonalnie spoglądać na pewne rzeczy i sprawy, więc tym samym często nie potrafię sobie pomóc. To jest mega wkurwiające.
Tak, dziś mam ochotę wyć. Jest jednak plus - nie łudzę się jak rok temu, że ten "Nowy Rok", to zarazem nowe przygody, doznania, nowości i zmiany, że będzie wspaniały, bo to gówno warte kłamstwa. Wiem, że wiele zależy od nastawienia, ale mam to póki co w poważaniu. I tak już jest wystarczająco dramatycznie, bym się dalej okłamywał. Już wystarczy, że ostatnio okłamywałem siebie przez kilka ostatnich miesięcy.
Co za kupa...
Najgorsze jest to, że jestem za to na siebie zły i przez to, wszystko w okół też zaczyna być wkurwiające. Szukam dziury w całym.

8 komentarzy:

  1. dziury są fajne ;)

    fakens! ale ci zaspamowałam. przepraszam i już się poprawiam.

    [ucz się dziewczyno!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. [przepraszam, że przepraszam, ale przepraszam?]

      Pozwalam Ci na ogólny spam!

      Usuń
  2. [nie. przepraszam (w sumie mam to w dupie, ale wypadałoby przeprosić, tak na wszelki wypadek, jakby kogoś to obchodziło i żeby nie było, że jestem skurwielem, który ma wszystko 'w dupie') samo, bez pomocników, wzmacniaczy, silni, potęg, całek i sinusów]

    oh! dziękuję! czuję się zaszczycona!
    [chyba, że każdemu pozwalasz]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo!
      [nie, ale kilka osób już dostało zjebe za komentarze]

      Usuń
    2. u-ha! dzięki Ci hrabio! a dlaczegoż to dostałam taki przywilej? ;)

      Usuń
    3. A dlaczego nie?
      Ok, już ich nie masz. :P
      ZADOWOLONA?!
      xD

      Usuń
    4. z ciekawości. ale jak nie mam no to trudno. papa :)

      Usuń
    5. Ahahahahahahahaha.... xD

      Usuń