niedziela, 3 lutego 2013

Niebawem będę mógł beztrosko hasać po łąkach, jak niesamowity i bajkowy jednorożec z tęczowym ogonem.

Udało się!
Wczoraj przed godziną 00:00 dezaktywowałem facebooka. Także zażegnałem jakiekolwiek wiadomości wychodzące z tego portalu społecznościowego (a nie wychodzące bezpośrednio ode mnie) do znajomych, w stylu; "jutro spamujcie mój profil". Poza tym ukryłem datę urodzenia, także nikt o niczym nie wie. A ci co mają pamiętać, to pamiętają. Do tego kolejny plus, mogę do połowy zginać nogę, ale trochę boli. Noc natomiast była ciężka. Było mi gorąco w chore kolano i "czułem je", zatem nie mogłem zasnąć przez dwie godziny. Ale żyje! I dziś nawet już jakoś się poruszam, funkcjonuje.

(The Foals - Spanish Sahara)

Dziś mają przyjść znajomi z yerbą i na yerbę. Ciekawe o której! Dostałem telefon od Ramony, który mnie rozbawił, naturalnie z życzeniami. Rozgadałem się, choć był u mnie Kajtek. Trochę mi głupio, że ja gadam przez telefon, a ten siedzi. W ogóle jest mi głupio rozmawiać przez telefon, gdy jestem z kimś sam na sam, a na sms`y w takich sytuacjach w ogóle nie odpisuje.

10 komentarzy:

  1. Spameski urodzinowy komentarz z życzeniami od sióstr Grzywa ! ;3

    http://www.youtube.com/watch?v=NrC7aXVTrDk

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo subtelne powiadomienie odbiorców o obchodzeniu urodzin :D
    Wszystkiego Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak niewielu znajomych tu wchodzi, a Ci co wchodzą, to i tak już mi złożyli życzenia i pamiętali. :P

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego :* listopadowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę oklepane, bo w sumie nie wiem dokładnie czego powinnam Ci życzyć, więc najprościej,idąc na łatwiznę, aczkolwiek szczerze: wszystkiego najlepszego, oby Ci się powodziło :D A i wrzuciłeś niesamowitą piosenkę, odleciałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. xD
      A Foalsi są niesamowici! Polecam przesłuchać album "Total Life Forever".

      Usuń