środa, 6 lutego 2013

Czy czas zostawić wszystko i ruszyć gdzieś dalej?

I okazuje się, że mam możliwość ucieczki. Z małopolskiego do mazowieckiego, przynajmniej na tydzień. Będę mógł zniknąć. Nawet chyba chce. Wyłączyć telefon, dezaktywować facebooka - zero kontaktu ze znajomymi. Tylko teraz zastanawiam się czy to dobry pomysł. Przecież równie dobrze mogę "uciekać" przed znajomymi w domu, robiąc dokładnie te same rzeczy, co w przypadku wyjazdu. A rodziców mogę zawsze poprosić, by kłamali, że mnie nie ma, że zniknąłem, gdzieś pojechałem. Tylko byłbym skazany wówczas na samotność. A tam, w innej części kraju, miałbym czystą kartę - z wszystkimi i ze wszystkim. Tylko czy mogę to zrobić znajomym i przyjaciołom, osobom, z którymi spędzam weekendy, wieczory, swój czas? Mimo to, kusi mnie bardzo ta zmiana.

 (The Kills - Black Baloon)

Moja noga, a raczej kolano, ma się kiepsko. Już zginam całkowicie, chodzę normalnie, lecz nadal jest lekko opuchnięte i widnieje na nim czerwono-sino-żółty siniak. Ciągle je czuje, co trochę mi przeszkadza. Obawiam się, że na zmianę pogody będzie boleć. Tak mam już ze śródstopiem po tym, jak zmoczyłem kiedyś buty. Jak znów zmoczę buty i potem je zdejmie łapie mnie skurcz, więc pięć minut zwijam się z bólu, a masowanie miejsca tylko pogarsza sprawę. Mam teraz z tego ubaw.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę i pozostawiony ślad. Maski powstały z bandaża nasączonego gipsem. Pozdrawiam.

    p.s też czasem mam chęć zniknąć....

    OdpowiedzUsuń