poniedziałek, 13 maja 2013

V

Tak bardzo nie ogarniam... Jest dobrze, a ja popadam wręcz przez to w melancholię... W apatię. Nie wiem do końca sam o co mi chodzi. Co mi się do kurwy nędzy dzieje? Dziś gdy byłem w mieście ze słuchawkami na uszach, chodziłem sobie po ulicach i obserwowałem ludzi. Uważałem ich za głupich i takich zarazem ogarniętych. Ale nie zazdrościłem im tego, wręcz byli mi obojętni i tacy odlegli. Zupełnie jakbym oglądał ich przez teleskop. Dziwny stan...

(Atrium Carceri - 3 Holy Spires)

Obejrzałem dziś "V for Vendetta". Był niesamowity.
Kazano mi się strzelić w mordę, bym się opamiętał, oragnął... i nie pomogło. Cóż za peszek.

7 komentarzy:

  1. to chyba przez ten rok. jakiś taki felerny jest.

    film - świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby pechowa 13? Gówno prawda. Przesądy są frajerskie. :P

      Usuń
  2. Nie chodzi mi o to że 13. Po prostu ch*jowy rok. 13 zawsze była dla mnie szczęśliwa, tak samo jak czarne koty. f*ck the system :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też 13 dla mnie nigdy nie były pechowe, a czarne kociaki kocham. Chyba, że persy, bo są obrzydliwe. Jakby ktoś im jebnął żelazkiem w pysk... No i koty faraony też są ble... takie wyleniałe, przerośnięte szczury.

      Usuń
    2. co do persów się zgodzę, jednak faraony moim zdaniem mają jakiś urok :)
      ale i tak najcudowniejsze są niebieskie koty brytyjskie :D nawet dorosłe wyglądają jak kociaki i są takie miękkie w dotyku.. i cały czas mają minę:
      'no co? nie chcesz się ze mną pobawić i podrapać mnie za uszkiem? nie? no dawaj! nie wydurniaj się, przecież wiem, że tylko tego pragniesz!'
      na zmianę z:
      'serio?! nie pierdol!' :D
      i zdjęcia na poparcie mojej tezy... mrrrr:

      https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p206x206/317482_10201035068186838_620191782_n.jpg

      https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/935270_10201035062226689_1375427904_n.jpg

      Usuń
    3. Właśnie się zakochałem. :O To Twoje kotki? Jejku... aż chce się wziąć i zacząć głaskać. TT_TT

      Usuń
    4. sí, sí, señor! :D cudeńka moje! *.*
      polecam,
      ribca ^^

      Usuń