poniedziałek, 20 maja 2013

"Cóż z te­go, że człowiek ma cały świat, kiedy stra­ci duszę?" - M.M.



(Moje ulubione jej zdjęcie. M.M.)




"(...)Jestem stąd, jestem sobą, pewnych rzeczy jestem pewien (Bogiem). Idę prosto przed siebie, przez te betonowe lasy. Kiedy zapada zmrok wbijam w tłok ludzkiej masy, jeden krok dzieli mnie od tego całego świata. Tylko jeden a rzadko komu udaje się wracać. Nie chce spłacać ich długów, żyć tak jak mówi reszta. Na straży swej stać będę, póki czuje bicie serca. Mój dom to moja twierdza, ta ziemia moją matką. Nie będą o mnie pamiętać, bo zapomnieć chcieli dawno. Żyję tu własną prawdą, inną niż tamtą. Wolę odejść z honorem, niż utonąć w ich kłamstwach..."

- Donatan, "Jestem stąd, jestem sobą"  (fragm.)


(Donatan - Jestem stąd, jestem sobą)



Tia, kolejny subiektywny wpis, który rozumiem chyba tylko ja...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz