poniedziałek, 27 maja 2013

Frajer do potęgi "n", gdzie "n" należy do liczb naturalnych...





Jestem frajerem... Nikt nie jest takim frajerem jak ja. Altruizm się nie popłaca, bo cię wykorzystają, zgnoją i jeszcze będziesz się martwić o tego kogoś. Nawet gdy cię zgnoi, to dojdziesz do wniosku, że ma powód, że to twoja wina, że osoba miała rację. A najgorsze jest to, że uświadomiłem to sobie (, że jestem wykorzystany), dopiero, gdy dziś opisywałem w liście mojej przyjaciółce, której nie widziałem już 5 lat, pewną sytuację... w sumie całą. Co prawda, ludzie w okół mnie, mówili mi, że daje się robić w butelkę, ale tego nie widziałem...  A co do przyjaciółki, fajnie, że pomimo 5 lat, ciągle mamy ze sobą kontakt, czy to listowny, czy przez internet... Ale to nie zmienia faktu, że jestem skończonym frajerem....

(The Vines - Autumn Shade 4)

"(...)
I can sleep tomorrow
I can sleep today
Drownin now in sorrow
I can`t get away

In the autumn shade
In the autumn shade
(...)"

- The Vines, "Autumn Shade 4" (fragm.)



Pogoda dziś taka jesienna... I bardzo się martwię (tylko nie wiem czym), i w ogóle masakra...

4 komentarze:

  1. bez kolorów fajniejsze.
    straciłeś coś na tym, że pomogłeś? jeśli nie, to nie zfrajerzyłeś. wszystko zależy od punktu widzenia i podejścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poje podejście... jest zawsze takie samo. Beznadziejne.xD

      Usuń
  2. N - zbiór liczb naturalnych, dodatnich, ale i ujemnych! A wszystko podniesnione do ujemnej potęgi dzieli się na coraz drobniejsze... :P Frajerstwo maleje!

    Też mnie chandra wzięła.

    S. Dz.

    OdpowiedzUsuń