poniedziałek, 13 lutego 2012

"Mechaniczny Gramofon"

I projekt ruszył do przodu, w sumie bardzo spontaniczny. Naturalnie wspólnie wraz z jednym z moich przyjaciół. Szczerze mogę go tak nazwać, nigdy nie zostawił mnie w potrzebie i gdzieś tam zawsze był, mimo, że czasem nie kontaktowaliśmy się przez parę miesięcy.
Zaproponowałem mu, byśmy stworzyli wspólnego bloga i tym oto sposobem powstał "Mechaniczny Gramofon". On - Mechaniczny, ja - Gramofon. Dlaczego tak? On jest typem człowieka praktycznego, mocno osadzonego w realiach, a ja z kolei jestem nadwrażliwym pesymistą, ale jakby po reformacji, ponieważ pesymizm zmieniłem na realizm (z nutką optymizmu), a nadwrażliwość na stoicyzm. Do tego on jest osobą, która uwielbia nauki ścisłe, a ja z kolei wolę humanizm.
Blog powstał trochę z mojej inicjatywy. Związane jest to z tym, że mamy różne poglądy na pewne sprawy, co będzie zapewne ukazane na naszym wspólnym blogu. Zatem opisywanie jednych rzeczy z dwóch różnych męskich perspektyw. Z mojej strony zapewnie subiektywnie. A z Mechanicznego(?) - któż to wie...

1 komentarz:

  1. szczerze mówiąc zaciekawiło mnie to ;p
    takie "męskie spojrzenie na świat" ;)
    na pewno oblookam ;)

    OdpowiedzUsuń