czwartek, 7 marca 2013

#smutny #psychodeliczny #lord #kot #oraz #fajka



17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. #umrzyj#szybko! @gravenus

      Usuń
    2. Robisz przykrość niesamowitej osobie jaką jestem. :(
      Ale nie będę płakać... może!

      Usuń
    3. #oh#nie!#tylko#nie#płacz!#[tak#naprawdę#mam#to#w#głębokim#poważaniu#czy#jakaś#cipa#z#internetu#płacze]. @jak mogłeś?!

      Usuń
    4. Co jak mogłem? Też mam wyjebane, czy jakiś/jakaś cipa z internetu płacze. Tylko nie wiem, po chuj mi to piszesz. :)
      Jak mogłem co?
      Chodzi Ci o tytuł? xD Tak, beka, wiem! xD Zrobiłem to specjalnie, bo ostatnio nawet gadaliśmy na ten temat ze znajomą, że nie rozumiemy po chuj ludzie na facebooku "tagują" swoje zdjęcia.

      Usuń
  2. Mnie się podoba! Dobre, kocie klimaty. :)
    Smutna Dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahahaha co za kocur! Mam dla niego kolegę:
    http://demotywatory.pl/1952031/Nie-wiem-o-co-chodzi-dlatego-wklejam

    I powiedz mu, żeby rzucił fajki. Palenie zabija ;)

    Buziaki,
    Renia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Szkoda sera i kota. Ale strasznie tłusty, pewnie kastrowany.

      Usuń
    2. Twój ma raka a mój jest kastrowany ;)

      Renia

      Usuń
    3. Hahahaha! Rozwaliło mnie to! xD

      Usuń
  4. to jest fascynujące. nie wiem czy to mój zryty mózg czy może tabletki tak działają ale mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń