środa, 6 marca 2013

Dużo "słodkości" życiowych.

Każdy ma własne kredki. Każdy ma własne kolory. I nikogo nie interesuje, czy moje kredki się stępiły, czy nie. A wydawało mi się, że jest inaczej. Wydawało mi się, że wszyscy razem rysujemy po tej samej kartce papieru. Wydawało mi się, że wszyscy trzymamy się razem, kreujemy razem świat za pomocą tych samych "narzędzi". Mimo upływu tylu lat, okazuje się, że cały ten czas chyba się okłamywałem. 

 (Pudelsi, album "Psychopop" - Wampir)

Skoro mnie nie potrzebują, to ja też muszę przestać potrzebować...

4 komentarze:

  1. nic nie musisz ;) może potrzebują tylko jeszcze tego nie wiedzą? a może to lepiej? masz więcej wolnego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, ale jeszcze tego nie widzę i nawet nie wiem, czy chce jeszcze kiedykolwiek zobaczyć.

      Usuń