czwartek, 29 marca 2012

Memento mori

Dziś był dziwny dzień. Polski okazał się być fenomenem. Pani profesor kazała nam przynieść „coś do rysowania”; kredki, węgiel, ołówki. Puściła nam muzykę, pomiędzy utworami czytała różne wiersze współczesnych twórców, a my mięliśmy dać się ponieść i zacząć rysować. Własna, swobodna interpretacja.
Dziś w szkole dowiedziałem się, że kuzyn, czy tam brat koleżanki z klasy umarł. Z tego co zarejestrowałem tak jakby usnął (chyba na siedząco) i się nie obudził. Był zaledwie rok ode mnie starszy. Miał 21 lat.

15 komentarzy:

  1. Ty masz 20 lat?? Wow! Z tekstów obstawiałam na ok. 40-50. Ale mnie zmyliłeś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się tylko; czy to pozytywny, czy może negatywny aspekt? Tak, wiem, obcy mi jest luźny styl, charakterystyczny dla ludzi w moim wieku. :)

      Usuń
  2. ludzkie życie jest strasznie kruche.
    ja właśnie zbieram się na pogrzeb ojca koleżanki.
    zginął w wypadku samochodowym z zeszłą sobotę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj... Wspieraj teraz koleżankę, przed nią ciężkie chwile.

      Usuń
    2. staram się jak mogę.
      wiem, ze jest jej ciężko ;/

      Usuń
  3. Listopadaowa, przez przypadek usunąłem Twój komentarz... Ale pamiętam go. Ja kocham rysowanie. :D Odstresowuje mnie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh czeka Cie za to kara:D Ja na stres stosuję końską dawkę snu bądź "walnę" piwo.. haaa ale ja nie z tych, mniej lub bardziej niegrzecznych, gdzieś tam się mieszczę w sumie:)listopadowa

      Usuń
    2. No tak, masz zaliczenie, kolosa, czy coś, czym się stresujesz (w trakcie tego czegoś trwania). W tym momencie zlewasz egzaminatorów, czy dziekanów i idziesz spać? xD

      Usuń
    3. heheh nie nie, ja się po prostu takimi rzeczami nie stresuje..serio to już opanowałam, po prostu staram się być przygotowana i jestem pogodzona z losem - albo zdam albo nie zdam, ale będę przecież dalej żyć:)listopadowa (ale pogoda.. jak w listopadzie nie obrażając kwietnia)

      Usuń
    4. Listopadowa - chyba "żyć"... xD
      Mówisz, że starasz się nie stresować? Szacun, nie da się. :P Przynajmniej w moim wykonaniu. ^^
      Pogoda mocno depresyjna, oj lubimy taką.

      Usuń
    5. :) Zdrowe podejście do sprawy znacznie wydłuża życie :D

      Usuń
  4. to ja byłam - listopadowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z Twoim tokiem rozumowania, powinienem umrzeć przed moimi narodzinami. :O

      Usuń
    2. chyba, że popadasz w skrajności..:) ehh dziś nie mam humoru, całkiem wyjałowiona jestem. listopadowa

      Usuń